Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGülmez, Murat
dc.contributor.authorBideratan, Gökçe
dc.date.accessioned2019-07-25T14:13:27Z
dc.date.available2019-07-25T14:13:27Z
dc.date.issued2017en_US
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/821
dc.description.abstractGeleneksel toplum hayatından modern toplum hayatına geçilen son yirmi yıllık sürede kadınlarda iş hayatında kendilerine yer bulmaya başlamışlardır.Bununla beraber geleneksel toplumun kadınlara biçtiği rollerin dışına çıkmak isteyen ve kendi hayatını şekillendirmek için çaba gösteren girişimci kadınlar ,iş hayatında önemli bir yere sahip olmaya başlamışlardır.Kadınların kendilerine özgü yeni iş alanları geliştirmeleri ve bu alanlarda girişimsel faaliyetlerini yürütmeleri ,iş hayatına da önemli katkılar sağlamaktadır. Bu çalışmanın temel amacı, girişimciliğin hız kazandığı günümüz dünyasında kadın girişimcilerin gerçekleştirdikleri girişimcilik faaliyetlerinde karşılaştıkları sorunları ayrıca ınstagram gibi popüler bir sosyal medya aracını ne derece ve nasıl kullandıklarını tespit etmektir. Araştırma kapsamında belirlenen girişimcilik ölçütlerine uyan 30 girişimci ile yüz yüze görüşme yöntemiyle veri toplanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn last 20 years of passing modern life from traditional life, women have started to find a working place for themselves. With this, women who make an effort to break with tradition and shape their lives are in good position in business life. Women improving new job creation and carrying out initiative outputs have also significant contribution to their business life. In today's world where enterpreneurship has increased, the main reason of this study is to confirm how and how frequently women use instagram as a social media tool and the problems they come across during their enterpreneurship activities. The data are collected with face-to-face method applied on 30 enterpreneurs who fit the enterpreneurship criterion, identifed in scope of research. Once again the appreciation about datas collected are entreated.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKadın Girişimciliğien_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectGirişimciliken_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectWomen Entrepreneurshipen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectEntrepreneurshipen_US
dc.titleInstagram kullanan kadın girişimciler üzerine bir araştırma: Adana ilinde bir uygulamaen_US
dc.title.alternativeA research on women entrepreneurs who use instagram actively: Case study in Adana provi̇nceen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster