Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİnözü, Jülide
dc.contributor.authorYumru, Hülya
dc.contributor.authorYumru, Hülya
dc.date.accessioned02.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-02T19:36:23Z
dc.date.available02.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-02T19:36:23Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1304-8880
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/52
dc.description.abstractBu çalışma Çukurova Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerini yazma becerilerini geliştirme sürecinde sorumluluk almaya teşvik edebilmek için uyguladığımız yöntemleri içermektedir. Ayrıca makalede bu süreçte karşılaştığımız sorunlar ve üstesinden gelebilmek için yaptığımız uygulamalar tartışılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis study grew out of a puzzle “how can we encourage ELT Freshman students at Çukurova University to take on the responsibility and authority to improve their written products?” . Thus we are going to reflect on the tools (i.e. learning logs and self assessment letters) we used for reflection-on and -in action, the problems we encountered and how we tackled them.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleAn Action Research on Fostering Reflective Thinking for Writing Improvementen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalÇukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentFen Edebiyat Fakültesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage207en_US
dc.identifier.endpage216en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster