Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorKaş, Buğra
dc.date.accessioned2019-07-09T07:26:10Z
dc.date.available2019-07-09T07:26:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.date.submitted2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/211
dc.description.abstractBu çalışma portföy uygulamasının yazma alanlarına faydalarının olup olmadığını ve öğrencilerin portföye tepkilerini incelemeyi amaçlar. Bu çalışma Zirve Üniversitesi Hazırlık Okulunda C kurunda öğrenim gören 12 öğrenci ile yürütüldü. Çalışma 7 hafta sürdü. Bilgi toplamak amacıyla her öğrenci için bir puan kağıdı ve bir kapak mektubu kullanıldı. Puan kağıdından elde edilen bilgiler puan ortalamalarının alınması için excelde hesaplandı ve kapak mektupları içerik analizi yöntemi kullanılarak incelendi. Çalışmanın sonuçlarına göre, öğrencilerin bütün yazma alanlarındaki performansı açısından gözle görülebilir bir gelişme vardı. Kapak mektuplarının sonuçları ayrıca öğrencilerin portföye olumlu tepkilerinin olduğunu gösterdi.en_US
dc.description.abstractThis study aims to investigate whether portfolio implementation has benefits to the areas of writing and to the students' reactions to portfolio. This study was carried out with 12 students studying in level C at Zirve University Preparatory School. It lasted for 7 weeks. A grade sheet for each student and a cover letter were used to collect data. The data acquired from grade sheet were calculated in excel to get the mean scores, and cover letters were analyzed by using content analysis method. According to the results of the study, there was a notable progress in terms of the students' performance in all the areas of writing. The results of the cover letters also demonstrated that students had positive reactions to the portfolio.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPortföyen_US
dc.subjectYazım Portföyüen_US
dc.subjectYazma Alanlarıen_US
dc.subjectYazma Performansıen_US
dc.subjectYazmada Gelişimen_US
dc.subjectPortföye Tepkileren_US
dc.subjectPortfolioen_US
dc.subjectWriting Portfolioen_US
dc.subjectAreas Of Writingen_US
dc.subjectWriting Performanceen_US
dc.titleThe use of portfolios in an English language writing class: student reactions and benefitsen_US
dc.title.alternativePortföyün İngilizce yazma sınıfında kullanımı : öğrenci tepkileri ve faydalarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record