Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖCAL, Bayram
dc.date.accessioned2022-11-02T12:14:37Z
dc.date.available2022-11-02T12:14:37Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1816
dc.description.abstractSon yıllarda, özellikle COVID-19 pandemisi ile birlikte yeni iş ortamını tanımlamak için VUCA önemli bir terim haline gelmiştir. Dijitalleşme, küreselleşme, dünyadaki ekonomilerin birbirine bağımlılığı, Brexit gibi siyasi ve ekonomik istikrarsızlıklar, AB bölgesindeki mülteci krizi, lojistik sorunlar, pandemi sürecinde yaşanan küresel durgunluk, iş dünyasını VUCA ortamına dönüştürmüştür. Üreticilerin bu yeni dönemde ortaya çıkan zorlukların farkında olması, işlerini ve hatta kendilerini yeni koşullara uyarlaması gerekmektedir. Bu araştırmanın amacı, mobilya üretici firma çalışanlarının ve yöneticilerinin VUCA algılarının ortaya konulması; demografik özelliklere göre farklılıkların belirlenmesidir. Araştırma sonucunda, çalışanların ve yöneticilerin VUCA bileşenlerinden değişkenliğe yönelik algısı daha yüksek bulunmuş; cinsiyet, doğum yılı, eğitim düzeyi, pozisyon ve kıdeme göre çalışanların VUCA bileşenlerine yönelik algılarının farklılık gösterdiği tespit edilmekle birlikte, yöneticilerin demografik özelliklerinin VUCA bileşenlerine yönelik algılamalarında farklılık oluşturmadığı gözlemlenmiştir. Anahtar kelimeler: VUCA, Covid-19, mobilya, üreticiler,en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleA RESEARCH ON THE EXAMINATION OF VUCA PERCEPTION IN THE FURNITURE INDUSTRYen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster