Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorKoç, Ayşe Şenay
dc.date.accessioned2021-12-29T11:23:07Z
dc.date.available2021-12-29T11:23:07Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationKoç, A.Ş., Şahinkarakaş, Ş. (2020, Haziran 27). Yabancı Dil Öğrenimine İlgiyi Artırmak İçin Dördüncü Sınıf Öğrencileriyle Yapılan Bir Eylem Araştırması. Üsküdar Üniversitesi Psikoloji Araştırmaları Sempozyumu, Üsküdar Üniversitesi Yayınları, 30, s. 34.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1672
dc.description.abstractİngilizce, küreselleşen dünyada evrensel iletişim kodu haline gelmiştir ve uluslar her açıdan bu dili öğretmek ve kullanmak zorunda kalmıştır. Bu gereksinimin üstesinden gelmede birçok zorluk yaşanmaktadır. Öğrencilerin öğrenme sürecinde etkin bir şekilde harekete geçirilmeleri gerekir. Araştırmalar motive olmuş, ders boyunca ilgisini sürdürebilen öğrencilerin, öğrendiklerini diğerlerinden daha iyi gösterdiklerini ortaya koymuştur (1), (2). Öğrencilerin motivasyonu göz ardı edilmemelidir ve bu görev öğreticilerin payına düşmektedir. Yabancı dil öğreticilerinin müfredatta belirlenenleri öğretmenin yanı sıra öğrencileri de motive etmek gibi önemli bir görevleri vardır, çünkü tüm öğrenciler kendi psikolojik bagajları ile öğreticinin karşısına gelirler.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleYabancı Dil Öğretiminde İlgiyi Artırmak İçin Dördüncü Sınıf Öğrencileriyle Yapılan Bir Eylem Araştırmasıen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalÜsküdar Üniversitesi Psikoloji Araştırmaları Sempozyumuen_US
dc.contributor.departmentFen Edebiyat Fakültesien_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster