Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorİnözü, Jülide
dc.contributor.authorErdoğan, Saycan Bora
dc.date.accessioned2019-08-26T08:12:17Z
dc.date.available2019-08-26T08:12:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.date.submitted2015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12507/1021
dc.description.abstractTürkiye'de yabancı dil öğrenimi için birçok kaynak bulunmaktadır. Bunların en başında da ders kitapları gelmektedir. Ders kitapları ingilizce öğretimi ve öğrenimi için anahtar konumdadır ve bu yüzden ders kitabında olması gereken gerekli unsurlardan biride kültürlerarası yeterlilik becerisinin gelişitirilmesidir. Bu çalışma Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda kullanılmakta olan "The Big Picture" ders kitaplarında yer alan aktivitelerin kültürlerarası yeterliliğe ne kadar yer verdiğini saptamak amacıyla yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn Turkey, there are lots of sources available in teaching foreign languages. Foremost among them, course books come first. Course books are in the key position to teach and learn English and so one of the factors that should take part in course books is intercultural competence. This study was done to decide whether the course book of Karabuk University School of Foreign Languages "The Big Picture " is giving a place to intercultural elements in their learning tasks or not.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectaktiviteen_US
dc.subjectKültürlerarası edinçen_US
dc.subjectders kitabıen_US
dc.subjectkültüren_US
dc.subjectIntercultural competenceen_US
dc.subjectactivityen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectcourse booken_US
dc.subjectaktiviteen_US
dc.subjectKültürlerarası edinçen_US
dc.subjectders kitabıen_US
dc.subjectkültüren_US
dc.titleAcquiring intercultural competence from coursebooks: an analysis of learning tasks in the coursebook "The Big Picture"en_US
dc.title.alternativeKültürlerarası yeterliliğin ders kitaplarından edinimi: "The Big Picture" ders kitabındaki öğrenme aktivitelerinde kültürlerarası yeterliliğinin unsurlarını içerip içermediğinin analizien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster