Yazar "Yalçıntaş, Deniz" için listeleme
-
Determining the factors that affect entrepreneurial ıntention: a research on university students
Özeltürkay, Eda Yaşa; Özekenci,Emre Kadir; Yalçıntaş, Deniz (Republic of Turkey Ministry of Youth and Sports, 2019)Entrepreneurial activities are important for the economy of Turkey as an upper-middle income country. The main purpose of this study was to determine the factors that affect entrepreneurial intention of higher education ... -
Determining the factors that affect entrepreneurial ıntention: a research on university students
Özeltürkay, Eda Yaşa; Özekenci,Emre Kadir; Yalçıntaş, Deniz (T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı, 2019)Entrepreneurial activities are important for the economy of Turkey as an upper-middle income country. The main purpose of this study was to determine the factors that affect entrepreneurial intention of higher education ... -
Google’ın kendi anlatımından çağdaş yönetim yaklaşımındaki yeri
Yalçıntaş, Deniz; Özbay, Meltem; Kurtulgan, Ayşegül; Koç, Murat (asoscongress.org, 2019)Günümüzde teknolojideki ilerleme ve gelişmelerin küresel çapta meydana gelmesi ile bilgi odaklı ürünler ve hizmetler artarak ön plana çıkmakta, bilgi temelli ekonomiler ve ağlar yaygınlaşmaktadır. Hızla değişen ve gelişen ... -
Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama İletişimine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Z kuşağı Örneklemi
Çalışmada Z kuşağı (1995 yılı ve sonrası doğan) tüketicilerinin olumsuz elektronik ağızdan ağıza pazarlama iletişimlerine etki eden faktörlerin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, 318 Z kuşağı tüketicisi ... -
Tüketicilerin işbirlikçi tüketim çerçevesinde paylaşım niyetlerini etkileyen motivasyonların belirlenmesi üzerine bir araştırma
Modern bilgi teknolojisinin gelişmesi ve kıt kaynakların farkındalığı, gittikçe artan gelişmiş çözümlere, mobil araçlara sınırsız erişime ve tüketici davranışlarında değişikliklere neden olmaktadır. Tüketici ve üreticiler ... -
Türkiye’de pazarlama alanında yazılan doktora tezlerinin incelenmesi
Yalçıntaş, Deniz; Kurtulgan, Ayşegül; Özbay, Meltem (Çağ Üniversitesi, 2019)Teknoloji ile pazarlama anlayışının gelişmesi ve tüketici isteklerinin en uygun şekilde karşılanmasının gerekliliği, pazarlama faaliyetlerine verilen önemi arttırmış, dolayısıyla tüm bunları kapsayacak bir pazarlama ... -
Üniversite öğrencilerinin spor ayakkabı marka tercihlerinde algıladıkları marka değerine etki eden faktörlerin belirlenmesi
Yalçıntaş, Deniz; Özeltürkay, Eda Yaşa (opusjournal, 2019)Tüketicilerin marka tercihlerindeki çeşitli algılamaları, marka değerinin belirlenmesinde rol oynamaktadır. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin spor ayakkabısı satın alırken algıladıkları marka değerine etki eden ...