Yazar "Bozyiğit, Sezen" için listeleme
-
Ailenin rol model alınmasının ve aile desteğinin üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerine etkisi
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2015)Girişimcilik son zamanlarda önem kazanan konuların başında gelmektedir. İçinde bulunduğumuz teknoloji ve bilişim çağında, girişimciler için yeni fırsatlar ortaya çıkmakta ve buna bağlı olarak da girişimci sayısı gün ... -
Analyzing college students’ ethics perceptions: a pilot study at a foundation university in turkey
The purpose of this study is to analyze the perspectives of students towards business ethics. A survey focusing on business ethics and the ethical perceptions has been conducted at a foundation university in Turkey. Turkish ... -
Araştırmacıların pazarlama alanına bilimsel katkıları: pazarlama konusunda yapılan lisansüstü tezlere ilişkin bir araştırma
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2012)Bu araştırmanın amacı, Türkiye’deki üniversitelerde pazarlama alanında yapılmış kayıtlı ve ulaşılabilirliği olan lisansüstü tez çalışmalarının genel profilini ortaya çıkarmaktır. YÖK Elektronik Tez Arşivinde yer alan ... -
Determining motives of mothers who purchase healthy snacks for their children: a phenomenological study
Children mostly prefer eating snacks rather than eating healthier ones, although their mothers try to prevent them from wrong nutrition habits. Nowadays, depending on the consumption patterns of people obesity, overweight ... -
Instagramdan alışveriş yapan tüketicilerin profillerini ve satın alma davranışlarına etki eden faktörleri belirlemeye yönelik keşifsel bir çalışma
Son beş yıllık süreçte ürün ve hizmetlerin pazarlanmasında ve tanıtılmasında en popüler iletişim kanallarının başında sosyal medya araçlarının geldiği göze çarpmaktadır (McCorkindale, 2010). Tüketicinin baktığı her ... -
Instagram’dan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Davranışları: Keşifsel Bir Çalışma
Teknolojinin gelişmesi, tüketicilerin satın alma davranışlarında değişikliklerin yaşanmasına neden olmuştur. Tüketiciler, diğer geleneksel mecraların yanı sıra, internet ve sosyal medya gibi mecralardan da alışveriş yapmaya ... -
Post modern tüketı̇m eksenı̇nde çocuk doğum günü kutlamaları: keşı̇fsel bı̇r araştırma
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2017)Günümüzde çocuk doğum günü partilerinin önemi daha da artarken içerik ve konseptlerinde de değişiklikler gözlenmektedir. Farklı şekillerde organize edilen doğum günü partileri önemli bir sektör haline gelmiştir. Özellikle ... -
Postmodern tüketim ekseninde çocuk doğum günü kutlamaları: Keşifsel bir araştırma
Yaşa Özeltürkay, Eda; Bozyiğit, Sezen (2017)Günümüzde çocuk doğum günü partilerinin önemi daha da artarken içerik ve konseptlerinde de değişiklikler gözlenmektedir. Farklı şekillerde organize edilen doğum günü partileri önemli bir sektör haline gelmiştir. Özellikle ... -
Postmodern tüketim ekseninde çocuk doğum günü kutlamaları: keşifsel bir araştırma
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2017)Günümüzde çocuk doğum günü partilerinin önemi daha da artarken içerik ve konseptlerinde de değişiklikler gözlenmektedir. Farklı şekillerde organize edilen doğum günü partileri önemli bir sektör haline gelmiştir. Özellikle ... -
Y Kuşağı tüketicilerinin cep telefonu ve gsm operatörleri tercihi: mersin ilindeki üniversite öğrencilerinin tercihlerini belirlemeye yönelik pilot bir araştırma
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2012)Y Kuşağının deneyim alanlarının diğer kuşaklara göre daha geniş olması dolayısıyla tüketim faaliyetlerinde de farklılıklar oluşmaktadır. Özellikle iletişim kanallarını maksimum düzeyde kullanabilme eğilimleri bu farklılıkları ... -
Y Kuşağı tüketicilerinin hediye verme güdüleri ile geleneksel ve dijital medyadaki reklamlardan etkilenmeleri arasındaki ilişki
Özeltürkay, Eda Yaşa; Bozyiğit, Sezen (2015)Bu araştırma, Y kuşağını bugünün pazar ortamında hediye vermeye iten güdüleri ortaya çıkarmak ve bu güdülerin medya araçlarındaki reklamlarla arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla hazırlanmıştır. Adana ve Mersin’de yaşayan ... -
Y Kuşağı tüketicilerinin sms reklamlarına yönelik tutumları: mersin ilindeki üniversite öğrencilerinin tutumlarını belirlemeye yönelik pilot bir araştırma
Bu çalışmada, 1977-1994 tarihleri arasında doğan ve şu an Türkiye nüfusunun % 25’ini oluşturan Y kuşağının Kısa Mesaj Hizmetlerine yönelik tutumlarını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Cep telefonları gibi mobil araçların ...