Yazar "İnözü, Julide" için listeleme
-
A case study on the effect of extensive reading on the attitudes of primary language students towards reading in English
Sertkaya, Gamze (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Okuma, yabancı dil öğrenmenin köşe taşlarından biridir. Ayrıca akademik olarak başarılı olmak için de önemli bir noktadır. Genel olarak, özellikle de bizim ülkemizde, öğrenciler okuma alışkanlığından yoksunlar ve İngilizce ... -
A case study on the implementation of content and language integrated learning in teaching vocabulary to young learners
Nebioğlugil, Metin; İnözü, Julide (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Günümüzde çocuklara İngilizce öğretimi programlarına olan ilgi hızlı bir şekilde artmakta ve be nedenle birçok veli çocuklarına daha iyi eğitim fırsatı sunmak istemekte bunun bir sonucu olarak yabancı dil öğretimi daha ... -
A case study: two teachers' reflections on the ELP in practice
Sahinkarakas, Sehnaz; Yumru, Hülya; İnözü, Julide (Oxford Unıv Press, 2010)We conducted an action research study with a group of EFL teachers in our local area in order to establish the grounds for the use of the European Language Portfolio (ELP) and the Common European Framework of Reference in ... -
Ethnic/cultural identity and motivation in foreign language learning in a multicultural environment
Ramos Sökmen, Selen (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Laroche, Kim ve Clarke (1997), etnik kökenin, farklı kökenlere sahip insanların tutum ve davranışlarını belirleyen önemli bir güç olduğunu vurgulamaktadır. Ellis (2008), öğrencilerin hedef dil kültürüne yönelik tutumlarının ... -
An Evaluation of a coursebook for 21st century's learning and innovation skills
Uluhan, Gamze (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)21.Yüzyılın öğrenme ve yenilenme becerilerinin desteklenmesi; dil öğretimi alanında büyük öneme sahip olan ve aynı zamanda öğrencilerin hem akademik hem de gelecek başarılarını sağlayan bir olgudur. Ders kitapları yabancı ... -
Exploring the relationship between high school students' willingness to communicate and their self-efficacy perceptions in Turkish efl context
Taşdemir, Hüseyin (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmada lise öğrencilerinin İngilizce kullanarak iletişim kurma konusundaki istekliliklerinin, özyeterlik algılarının ve bu iki kavram arasındaki ilişkinin araştırılması amaçlanmıştır. Araştırmacı ayrıca katılımcıların ... -
Exploring the role of digital storytelling in vocabulary learning and retention: A case study at Harran University
Özer, Melek (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Hikaye anlatımı en eski öğretim biçimidir, fakat yabancı dil öğretiminde hala en güçlü yöntemlerden biridir çünkü herkes hikaye dinlemeyi sever. Ancak teknolojideki gelişmeler sonucunda hikayeler dijital hikayelere ... -
The influence of efl context on the teacher beliefs of a native english-speaking teacher
Demir, Adnan; İnözü, Julide (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)1970'ler dil öğrenimi ve öğretimi alanındaki araştırmada odağın süreç-sonuç yaklaşımından uzaklaşıp öğretmenlerin ve onların bilişlerinin çalışmasına kaydığı bir paradigma değimine tanık oldu. Bu değişim öğretimin yalnızca ... -
Investigating university students' classroom environment perceptions as a predictor of their English self-efficacy and self-regulation
Örük, Ceyda (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışma, üniversite İngilizce hazırlık bölümü öğrencilerinin sınıf ortamı algılarının İngilizce öz yeterlilikleri ve öz düzenlemeleri ile olan ilişkisini incelemek amacıyla yürütülmüştür. Adana, Türkiye'de bulunan bir ... -
An investigation into dogme elt: Practices, teacher attitudes, and constraints
Eroğlu, Ayşe Dilay (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Dogme ELT, filmleri Hollywood'un yapay etkilerinden arındırmayı amaçlayan Dogme 95 sinema hareketinin ilhamıyla İngiliz Dili Eğitiminde devrimci bir hareket olarak ortaya çıkmıştır. Bir benzetme ve onun ilk düşünülen ... -
An investigation into the relationship between EFL learners' emotional experiences and L2 motivational self system
Sıvacı, Seda (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin ideal L2 self, ought-to L2self ve L2 öğrenme deneyimi açısından ikinci dil öz-motivasyon profillerini ve dil öğrenme süreci öncesinde, sırasında ve sonrasında yaşadıkları duygusal deneyimlerini ... -
L2 motivational self system of Turkish learners of English
Bilhan, Arzu (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışma İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk üniversite öğrencilerinin İngilizce öğrenme çabaları, ideal ikinci dil benliği, zorunlu ikinci dil benliği, aile etkisi, İngilizce öğrenmeye karşı tutumları ve etnik ... -
A look into teachers' perceptions towards intercultural competence in Turkish efl context
Ay, Niyazı Alkan (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Küreselleşmenin bir sonucu olarak farklı toplumların yakınlaşması beraberinde yeni kavramlar doğurmuştur. Bunlardan biri de farklı kültürlerden veya topluluklardan gelen insanların birbiriyle etkili bir şekilde iletişim ... -
The relationship between students' classroom perceptions, willingness to communicate and self-efficacy beliefs
Kurt, Fidan Serap (Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışma, yabancı dil olarak İngilizce öğrenen üniversite öğrencilerinin sınıf ortamı algılarının İngilizce iletişim isteklilikleri ve İngilizce öz yeterlilikleri olan ilişkisini incelemek amacıyla yürütülmüştür. Çalışmadaki ...